Veelgestelde vragen

Account aanmaken 
Om te bestellen of offertes aan te vragen , dient u een account aan te maken.

Hiervoor is de volgende informatie benodigd:

- Gebruikersnaam*
- E-mailadres*
- Naam*
- Bedrijfsnaam
- Adres*
- Postcode*
- Plaats*
- Land*
- Telefoonnummer*
- Fax
- BTW nummer
(* verplicht)

Indien u geen account aanmaakt, worden alle benodigde gegevens bij het bestelproces gevraagd en wordt automatisch een account voor u aangemaakt.

Met de ingevulde gegevens wordt vertrouwelijk omgegaan. U ontvangt enkel nieuwsberichten indien u hier expliciet toestemming voor geeft en de gegevens zullen niet worden doorgespeeld aan derden.

2. Product(en) kiezen 
Navigeer door de website om diverse producten te bekijken en te voegen aan de winkelwagen om direct te bestellen of een offerte voor aan te vragen.

Offerte aanvragen 
Producten waar geen actuele prijs of voorraadstand van beschikbaar is, zijn met een offerte aan te vragen. Ook producten die gepersonaliseerd moeten kunnen met een offerte worden aangevraagd. U kunt ook meerdere produkten per offerte tegelijk aanvragen.

Direct Bestellen
U kunt verschillende producten toevoegen aan uw winkelwagen en gezamenlijk bestellen en afrekenen. Ook kunt u desgewenst de aantallen altijd nog aanpassen in uw winkelwagen of een enkel product verwijderen. Indien u vragen heeft over uw gewenste product, bijvoorbeeld voor vragen over personalisatiemogelijkheden, bestellingen van grote aantallen of specifieke wensen voor verwante producten kunt u eerst contact opnemen via het contactformulier of via info@creatormeetingsupport.com

3. Bevestigen bestelling
U kunt uw bestelling bevestigen door naar uw winkelwagen te gaan en op afrekenen te klikken. Vervolgens wordt het aflever en facturatie adres gevraagd. Indien u ingelogd bent met uw account kunt u het factuuradres selecteren en worden de overige gegevens automatisch ingevuld. Als u op "bestelling controleren" klikt, wordt gecontroleerd of alle benodigde gegevens zijn ingevuld. Indien dit zo is kunt u de bestelling bevestigen.

4. Betaling
Na bevestiging van de bestelling kunt u op 3 manieren betalen:

1. iDeal
Met iDeal kunt u een bestelling betalen middels internetbankieren van aangesloten Nederlandse banken.

2. Contant bij Afhaling
Uw bestelling afhalen bij een van onze vestigingen is ook mogelijk, waar u contant de factuur kunt voldoen. Bij deze betaalmogelijkheid wordt bij afhaling de verzendkosten aan u gecrediteerd.

3. Op rekening
Vaste klanten kunnen op rekening bestellen en zullen deze mogelijkheid zien als zij inloggen met hun account. Bent u nog geen vaste klant en wil toch op rekening betalen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden! Na ontvangst van uw betaling ontvangt u ook de officiële factuur voor uw bestelling.

5. Levering 
Standaard
Standaard wordt voor verzending- en handelingskosten € 10,50 excl BTW gerekend. Voor leveringen buiten de Benelux wordt automatisch een bedrag uitgerekend afhankelijk van de bestemming, gewicht en volume van de bestelling

Wanneer de bestelling en betaling beide correct zijn ontvangen wordt uw bestelling zo spoedig mogelijk verzonden. Artikelen op voorraad zullen meestal in 24, maximaal 48 uur worden verzonden.

Afhaling
U kunt aangeven dat u de bestelling op een van onze vestigingen wilt ophalen. U ontvangt hiervoor nog een bevestiging wanneer en bij welke vestiging uw bestelling gereed ligt.

SPOED?
Eventueel kunnen producten tegen meerprijs ook worden verstuurd per koerier. Neem indien dit gewenst is eerst even contact op voor de mogelijkheden.